FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Festiwal

Na wydarzenie zapraszamy w dniach na trzy dni festiwalowe (8, 9, 10.06) i Warm Up Day (7.06).

Warm Up Day to rozgrzewka przed rozpoczęciem festiwalu. Tego dnia, 7.06, wystąpi piętnaście zespołów ze świata i Polski, m.in. Phil Campbell and the Bastards Sons (z setem Motörhead), Godflesh, Ne Obliviscaris, Horskh, Defleshed, Witchmaster i inni. Cały program znajdziesz tutaj: https://www.2023.mysticfestival.pl/artists/

Mystic Festival jest organizowany przez Mystic Coalition (linkowanie: https://mysticcoalition.com/), sojusz firm o bogatym doświadczeniu na rynku koncertowym, festiwalowym i wydawniczym, w skład którego wchodzą B90 (linkowanie: https://www.b90.pl/), Knock Out Productions (linkowanie: https://knockoutprod.net/) i Mystic Production (linkowanie: https://mystic.pl/). 

Line-up

W tym roku gościmy prawie 90 zespołów. Pełną listę artystów znajdziesz tutaj: https://www.2023.mysticfestival.pl/artists/

Mystic Festival 2023 ma trzech headlinerów, jeden na każdy dzień: Ghost, Danzig (z setem z płyty “Danzig”), Gojira.

W czasie festiwalu zaplanowaliśmy Signing Sessions, w trakcie którego część zespołów będzie rozdawać autografy. Szczegółową rozpiskę podamy bezpośrednio przed wydarzeniem. Program Signing Sessions może ulec zmianie przed i w trakcie festiwalu.  

Miejsce festiwalu

Na wydarzenie zapraszamy do Stoczni Gdańskiej (ul. Elektryków). Wskazówki dojazdu znajdziesz tutaj: https://www.2023.mysticfestival.pl/jak-dojechac/ 

Występy zobaczysz na pięciu scenach: Main Stage, Park Stage, Shrine Stage, Desert Stage, Sabbath Stage. 

Bramę wydarzenia możesz przekroczyć z karimatą, półlitrową butelką wody bez korka, posiłkiem (tylko w wypadku posiadania dokumentu poświadczającego specjalną dietę ze względów medycznych). Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia broni, także kolekcjonerskiej, oraz innych niebezpiecznych przedmiotów. Całą listę niedozwolonych przedmiotów znajdziesz w Regulaminie wydarzenia tutaj: Regulamin.

Tak, za dodatkową opłatą każdy uczestnik festiwalu będzie miał możliwość pozostawienia odzieży wierzchniej oraz bagażu w specjalnie oznaczonych miejscach przed wejściem na teren wydarzenia. Dokładne informacje o lokalizacji i cenie szatni oraz depozytu podamy bliżej daty rozpoczęcia wydarzenia.

Pole namiotowe

Tak, uczestnicy Mystic Festival 2023 mają możliwość przenocowania na Mystic Campie – polu namiotowym ulokowanym na obszarze Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku (przy rondzie Ofiar Katynia). 

 

Każda osoba, która chce przebywać na Mystic Camp, musi posiadać: karnet (3/4-dniowy z każdej puli) lub bilet weekendowy (piątek i sobota) oraz bilet Mystic Camp: nocleg.

 

Na polu namiotowym możesz również zaparkować samochodem osobowym lub kamperem. Wystarczy, że do karnetu i biletu Mystic Camp: nocleg dokupisz bilet Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego lub Mystic Camp: parking dla kampera

 

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.2023.mysticfestival.pl/pole-namiotowe/ 


Bilety na Mystic Camp do kupienia tu: https://tickets.2023.mysticfestival.pl/

To proste – wystarczy, że skorzystasz z naszej ściągi:



Jeśli chciałbyś mieć doprowadzony prąd do przyczepy, powinieneś kupić dwa bilety – Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego oraz osobno Mystic Camp: parking dla kampera. Jeśli samochód opuści bezzwłocznie parking po odczepieniu przyczepy – wystarczy, że zaopatrzysz się w Mystic Camp: parking dla kampera + bilety Mystic Camp: nocleg – osobny dla każdej z osób, która pozostanie w kamperze.

 

Jeśli przyczepa nie potrzebuje prądu, wystarczy zakup biletu z puli Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego.

Na parkingu dla kampera zapewniamy prąd do przyczepy/campera: 230V, do 2kW.

Tak, możesz! W takim wypadku wystarczy, że zakupisz bilet Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego (jedna sztuka na każdy minikamper) + bilet Mystic Camp: nocleg (osobny dla każdej ze śpiących w niej osób).

Tak, dla osób przebywających na polu namiotowym będzie dostępny płatny depozyt. Więcej szczegółów podamy już wkrótce.

Bilety

Bilety dostępne są w oficjalnej sprzedaży na stronie festiwalu pod tym linkiem: https://tickets.2023.mysticfestival.pl/ oraz w serwisie eBilet.pl. 

 

Uwaga! Nie pośredniczymy w nieautoryzowanej sprzedaży biletów od osób indywidualnych i serwisów niewymienionych powyżej. Prosimy o czujność i zalecamy skorzystanie z naszych kanałów sprzedaży. 

Obecnie możesz kupić 3-dniowe karnety z I puli oraz 4-dniowe karnety VIP. Istnieje także możliwość zakupu biletów jednodniowych na 1, 2 i 3 dzień festiwalu oraz biletów weekendowych (piątek-sobota).

Dzięki karnetowi VIP zyskasz:

 

– zestaw gadżetów festiwalowych (torba eco, plakat, bidon, kubek, smycz, welcome drinki);

 

– dostęp do nowej, rozbudowanej strefy VIP przy Main Stage w dniach 8, 9, 10 czerwca;

 

– platforma VIP przy Main Stage;

 

– zaplecze sanitarne o wyższym standardzie;

 

– bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych (dodatkowo płatny);

 

– wejście na Warm Up Day 7 czerwca.

 

Gadżety są wydawane podczas festiwalu. Nie wysyłamy ich pocztą.

Wszystkie osoby z 4-dniowym karnetem z I puli, Blind Bird, Early Bird oraz VIP mogą uczestniczyć w Warm Up Day. 

Zwrot biletu zakupionego na tegoroczną edycję jest możliwy jedynie w przypadku odwołania,  przełożenia festiwalu na inny termin lub znaczącej zmiany w line-upie imprezy. Nie prowadzimy wymiany biletów na vouchery.

Nie, na festiwal zapraszamy także dzieci i młodzież poniżej 18 roku życia według poniższych zasad:

 

Osoby, które do dnia rozpoczęcia festiwalu (7.06.2023) nie ukończyły 13 roku życia, mogą uczestniczyć w festiwalu za darmo pod warunkiem opieki rodzica lub dorosłego opiekuna. Zgoda do podpisania znajduje się tutaj: zgoda opiekuna.

 

Osoby w wieku 13-16 lat mogą uczestniczyć w festiwalu bez opieki osoby dorosłej. Wystarczy, że przekażą podpisaną przez rodzica lub dorosłego opiekuna zgodę, która znajduje się tutaj: zgoda opiekuna

 

Osoby w wieku 16-17 lat mogą przebywać na terenie festiwalu bez opiekuna oraz pisemnej zgody rodzica.

 

Podpisanych zgód nie przyjmujemy drogą elektroniczną. Muszą zostać wydrukowane i przekazane naszemu pracownikowi w trakcie zamiany biletu na opaskę festiwalową. 

Media

Tak, na Mystic Festivalu gościmy dziennikarzy z kraju i świata. Proces akredytacyjny ruszy bliżej terminu wydarzenia i będzie polegać na wypełnieniu formularza. Każdy przedstawiciel prasy, który przejdzie pomyślnie proces akredytacyjny, otrzyma wiadomość mailową ze szczegółami. Uwaga! Zastrzegamy sobie możliwość nieprzydzielenia akredytacji bez podania przyczyny.

Pozwolenie na wniesienie profesjonalnego sprzętu fotograficznego (tj. z wymienną optyką) otrzymują akredytowani przez festiwal dziennikarze. Uczestnicy wydarzenia mają możliwość pozostawienia swoich urządzeń w płatnym depozycie.

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Zapytaj nas tak jak lubisz: